Menu
www.veluwevakantieparken.nl
Uw vakantie begint hier
Veilig vakantie vieren op de Veluwe

Veel gestelde vragen

Algemeen

  • Zijn huisdieren toegestaan?
  • Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?
    • Voor noodgevallen wordt de telefoon 24/7 beantwoord. Onder noodgevallen behoren situaties welke niet tot de volgende dag kunnen wachten zoals een oproep voor een ambulance, brandweer of andere hulpverlener. Voor algemene info of reserveringen zijn wij geopend tijdens de aangegeven tijden op onze contactpagina.
  • Is er WiFi op het park?
    • Ja, er is WiFi op het gehele park. Vanwege het bosrijke karakter kunnen wij echter geen garanties op bereik geven. Bij de receptie kunt u een code aanschaffen.
  • Mag er een bijzettentje op de kampeerplaats worden geplaatst?
    • Naast het hoofdkampeermiddel (caravan, vouwwagen, tent of camper) mag er max. 1 bijzettentje van maximaal 4m2 worden bijgeplaatst bestemd voor inwonende kinderen. Het plaatsen van een bijzettentje is kosteloos.
  • Tot hoe laat kan ik op de camping blijven?
    • Voor kampeerplaatsen kunt u tot 12.00 uur verblijven. Wilt u langer blijven kunt u in het laagseizoen op de dag van vertrek bij de receptie aanvragen. Als de plaats beschikbaar is kunt u tegen betaling van € 10,- langer blijven. Dit kan niet van tevoren worden gereserveerd. In het hoogseizoen is dit niet mogelijk. Voor de accommodaties is de uitchecktijd 10.00 uur. I.v.m. schoonmaakplanning is een late uitcheck hier niet voor mogelijk.
  • Zijn er plaatsen waar ik alleen met de camper, tent of caravan mag staan?
    • Nee, op elke kampeerplaats mag elk kampeermiddel staan. Wij maken geen onderscheid in het type kampeermiddel.
  • Zijn auto’s op de camping toegestaan?
    • Ja, op het gehele terrein zijn auto’s toegestaan. U kunt deze parkeren op uw eigen kampeerplaats of bij uw accommodatie.

Reserveringen maken, wijzigen en annuleren

  • Ik heb een aanbetaling gedaan, maar nog geen bevestiging ontvangen?
    • U ontvangt deze binnen 24 uur.
  • Ik wil een boeking maken?
    • Dit kan gemakkelijk en snel via het online boeken op onze website. Als u online uw reservering plaatst, bespaart u hiermee reserveringskosten.
  • Wat is de actuele beschikbaarheid?
    • In ons online reserveren is de mogelijkheid om voor kampeerplaatsen de actuele beschikbaarheid in te zien en gemakkelijk een reservering te plaatsen.
  • Aankomst en vertrekdagen in het hoogseizoen kampeerplaatsen?
    • In het hoogseizoen is het alleen mogelijk om per volle weken te boeken met aankomst/vertrek dag zaterdag.
  • Wat is er verzekerd als ik een annuleringsverzekering bij u afsluit?
    • Wij zijn slechts tussenpersoon voor Recreatieverzekeringen.nl. Zij brengen uw verzekering onder bij Anker Insurance. Informatie over uw dekking leest u bij de algemene voorwaarden.
  • Ik ben in het bezit van een kortingskaart. Is deze geldig?
    • Als wij deelnemen aan de kortingskaart, staat dit vermeld op de website van desbetreffende kaart en/of in de gids. Hierbij staan tevens de acceptatieperiodes bij aangegeven.
  • Kan ik kosteloos annuleren?
    • Nee, wij zijn lid van branchevereniging HISWA-RECRON en hanteren de voorwaarden die daarbij bepaald zijn. Meer info is te vinden bij de algemene voorwaarden.
  • Tot hoe laat kan ik op de camping blijven?
    • Voor kampeerplaatsen kunt u tot 12.00 uur verblijven. Wilt u langer blijven kunt u in het laagseizoen op de dag van vertrek bij de receptie aanvragen. Als de plaats beschikbaar is kunt u tegen betaling van € 10,- langer blijven. Dit kan niet van tevoren worden gereserveerd. In het hoogseizoen is dit niet mogelijk. Voor de accommodaties is de uitchecktijd 10.00 uur. I.v.m. schoonmaakplanning is een late uitcheck hier niet voor mogelijk.

Tijdens uw verblijf

  • Mag ik loges en bezoek ontvangen?
    • De meest recente informatie hierover leest u in ons corona-blog.
  • Kan ik bij jullie koelelementen invriezen?
    • In onze wasserette is hiervoor een vrieskist beschikbaar.
  • Kan ik bij u fietsen huren?
    • Fietsen huren regelt u gemakkelijk en snel op onze receptie tijdens u verblijf.
  • De elektra op onze kampeerplaats is uitgevallen, wat nu?
    • Bij aankomst is uw elektra ingesteld op de door u gereserveerde amperage. Het systeem zal de elektra vanzelf resetten. Dit gebeurt doorgaans na 15 minuten. Mocht u na >30 minuten nog geen elektra hebben, kan het zijn dat de aardlekschakelaar uit is gevallen (sluiting). Hiervoor moet een medewerker fysiek naar een veldkast om opnieuw in te schakelen. Dit kan tussen 08.00 en 22.00 uur worden gedaan na melding.
  • Mogen wij Barbecueën?
    • Vanwege het bosrijke karakter is barbecueën op kolen in extreem droge periodes niet toegestaan.
  • Zijn grondzeilen toegestaan?
    • Alleen grondzeilen welke gras doorlatend zijn, zijn toegestaan.
  • Mogen wij elektrisch verwarmen?
    • Nee, het gebruik van elektrische kachels is niet toegestaan. Ook niet als u meer ampère heeft gereserveerd. Dit om te voorkomen dat de hoofdaansluiting overbelast raakt.
  • Tot hoe laat kan ik op de camping blijven?
    • Voor kampeerplaatsen kunt u tot 12.00 uur verblijven. Wilt u langer blijven kunt u in het laagseizoen op de dag van vertrek bij de receptie aanvragen. Als de plaats beschikbaar is kunt u tegen betaling van € 10,- langer blijven. Dit kan niet van tevoren worden gereserveerd. In het hoogseizoen is dit niet mogelijk. Voor de accommodaties is de uitchecktijd 10.00 uur. I.v.m. schoonmaakplanning is een late uitcheck hier niet voor mogelijk.
  • Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?
    • Voor noodgevallen wordt de telefoon 24/7 beantwoord. Onder noodgevallen behoren situaties welke niet tot de volgende dag kunnen wachten zoals een oproep voor een ambulance, brandweer of andere hulpverlener. Voor algemene info of reserveringen zijn wij geopend tijdens de aangegeven tijden op onze contactpagina.
  • Ik wil buiten openingstijden van de receptie aankomen, hoe werkt dat?
    • Voor algemene info of reserveringen zijn wij geopend tijdens de aangegeven tijden op onze contactpagina. Komt u buiten openingstijden van de receptie aan, vragen wij u van tevoren een reservering te maken. Zo zijn wij op de hoogte van uw komst en zullen vast de elektra op uw plaats aanschakelen. Komt u aan in een accommodatie? De sleutel leggen wij klaar in een sleutelkluis welke zich aan de buitengevel van de receptie bevind. De code zullen wij telefonisch met u delen.

Over onze accommodaties

  • Is er een tv aanwezig?
    • Ja, in alle accommodaties, behalve “Slapen in een boomstam” is een tv aanwezig.
  • Is er een vriesvak in de koelkast aanwezig?
    • Dit kunnen wij niet garanderen. Elk type accommodatie heeft nl. een eigen type koelkast
  • Is de magnetron een combimagnetron?
    • Nee, onze magnetrons hebben geen oven-functie.
  • Heeft “Slapen in een boomstam” geen eigen sanitair en keuken?
    • Nee, de boomstammen zijn enkel voorzien van een groot bed. U maakt gebruik van het sanitair van de camping. Etenswaren kunt u afhalen in onze shop en/of snackbar.
  • Wat voor type koffiezetapparaat is aanwezig?
    • In alle accommodaties (m.u.v. “Slapen in een boomstam”) is een Senseo aanwezig.
  • Heeft onze accommodatie een vaatwasser?
    • Alleen in de Veluwse boerderijen is een vaatwasser aanwezig.

Niet het antwoord gevonden waar u naar zocht?

Neem contact met ons op

ANWB erkende 5-sterren topcamping 2021
Kindvriendelijke camping met heel veel faciliteiten
Gezellig animatieteam in de schoolvakanties
Ontdek de mooiste fiets- en wandelroutes
Ontdek de verborgen schatten van de Veluwe!